Toggle navigation
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اعضای هیات تحریریه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوندهای مفید
پرسشهای متداول
فرایند پذیرش مقالات
اطلاعات آماری نشریه
اخبار و اعلانات
راهنمای نویسندگان
ارسال مقاله
داوران
تماس با ما
ورود به سامانه
ورود به سامانه
ثبت نام
English
ثبت نام
اطلاعات مورد نظر را به دقت وارد کنید.
عنوان
-- انتخاب کنید --
دکتر
آقای
خانم
جنسیت
مرد
زن
نام
*
نام میانی
نام خانوادگی
*
نام [English]
*
نام خانوادگی [English]
*
تحصیلات
-- انتخاب کنید --
دکترای تخصصی
دکترای پزشکی
دانشجوی دکترا
کارشناسی ارشد
دانشجوی کارشناسی ارشد
کارشناسی
سایر
رتبه علمی
-- انتخاب کنید --
استاد
دانشیار
استادیار
مربی
سایر
رشته تخصصی
-- انتخاب کنید --
100-آموزشهای علمی-کاربردی و اشتغال (جایگاه، تاثیر، روند، وضع موجود و ...)
101-آموزشهای علمی-کاربردی و پارک فناوری
102-آموزشهای علمی-کاربردی و توسعه اجتماعی
103-آموزشهای علمی-کاربردی و توسعه اقتصادی
104-آموزشهای علمی-کاربردی و توسعه پایدار
105-آموزشهای علمی-کاربردی و توسعه سیاسی
106-آموزشهای علمی-کاربردی و توسعه فرهنگی
107-آموزشهای علمی-کاربردی و تولید
108-آموزشهای علمی-کاربردی و جامعه جهانی (کشورهای هدف و کشورهای استراتژیک)
109-آموزشهای علمی-کاربردی و سایر زیرنظامهای آموزش عالی
10-ارتباط سه جانبه دانشگاه-صنعت- جامعه
110-آموزشهای علمی-کاربردی و شرکتهای دانش بنیان
111-آموزشهای علمی-کاربردی و فنآوری (جایگاه، تاثیر، روند، وضع موجود و ...)
112-آموزشهای علمی-کاربردی و کارآفرینی
113-آموزشهای علمی-کاربردی و کسب و کار
114-آموزشهای علمی-کاربردی ویژه گروههای خاص
115-آموزشهای علمی-کاربردی عام و خاص
116-آموزشهای علمی-کاربردی غیردولتی هند
117-آموزشهای علمی کاربردی
118-آموزشهای فنی-حرفه ای و تکمیلی
119-آموزشهای مادام العمر
11- ارتقاء شغلی
120-آموزشهای مبتنی بر صلاحیتهای پایه
121-آموزشهای مبتنی بر صلاحیتهای تخصصی
122-آموزشهای مبتنی بر صلاحیتهای حرفهای
123-آموزشهای مبتنی بر صلاحیتهای علمی
124-آموزشهای مبتنی بر صلاحیتهای عملی
125-آموزشهای مبتنی بر صلاحیتهای غیرفنی
126-آموزشهای مبتنی بر صلاحیتهای فنی
127-آموزشهای مبتنی بر صلاحیتهای کارآفرینی
128-آموزشهای مجازی
129-آموزشهای مکمل (دورههای پودمانی و کوتاه مدت و بلندمدت و تجمیعی)
12- اردوگاه (کمپ) کارآفرینی
130-آموزهای علمی-کاربردی و توسعه منابع انسانی
131-آموشهای فنی-حرفه ای در یونسکو
132-بازارچه کارآفرینی
133-بازآموزی
134-بالندگی شغلی
135-برآورد شغلی / روند شغلی
136-برنامه درسی مسأله محور تلفیقی
137-برنامهریزی شغلی
138-برنامهریزی مسیر ارتقاء شغلی
139-بهداشت محیط کار
13-ارزش افزوده صنایع
140-بهره فنآوری
141-پارک کسب و کار
142-پاسخگویی در آموزش های علمی-کاربردی
143-پروژه
144-پروژه در عرصه
145-پژوهش در آموزش علمی-کاربردی
146-پژوهشهای توسعه ای
147-پژوهشهای کاربردی
148-پوشه کار
149-پیامدهای آموزشهای علمی-کاربردی
14-ارزشیابی آموزشی در آموزشهای علمی-کاربردی
150-پیشهور
151-تاریخچه آموزشهای علمی-کاربردی در ایران (روند، موسسات، تربیت مربی و مدرس و ...)
152-تاریخچه آموزشهای علمی-کاربردی در جهان (روند، موسسات، تربیت مربی و مدرس و ...)
153-تاریخچه برنامه ریزی درسی آموزشهای علمی-کاربردی در ایران
154-تاریخچه برنامه ریزی درسی آموزشهای علمی-کاربردی در جهان
155-تجاری سازی (دانش فنی)
156-تجربیات بالینی
157-تجزیه شغلی
158-تحرک شغلی
159-تحصیلات تکمیلی در آموزشهای علمی-کاربردی
15-ارزشیابی برنامه درسی
160-تحقیق در عرصه
161-تحلیل توانایی
162-تحلیل شغل
163-تحلیل کار
164-تربیت مدرس
165-تربیت مربی
166-تصویر شغلی
167-تضمین کیفیت در آموزشهای علمی-کاربردی (ارزیابی کیفیت)
168-تلفیق آموزشهای عمومی و حرفه ای (مباحث ویژه)
169-تنوع مهارتها
16-ارزشیابی فرآیندی
170-توسعه آموزشهای علمی-کاربردی
171-توسعه برنامههای درسی
172-توسعه حرفه ای
173-توسعه فناوری (رویکرد و ساختار)
174-توسعه کارراهه
175-توسعه منابع انسانی (کارکنان) و آموزشهای علمی-کاربردی (جذب، پرورش، حفظ، ارتقاء و ارزشیابی)
176-تولید به کمک کامپیوتر
177-جریان تحصیل
178-جو سازمانی در آموزشهای علمی-کاربردی
179-چارچوب شایستگی های حرفه ای اروپا
17-ارزیابی (تشخیصی، تکوینی، پایانی)
180-چارچوب طبقه بندی حرفه ای ملی
181-حرفه
182-حوزه های آموزشهای علمی-کاربردی
183-حیطه های یادگیری (شناختی، عاطفی و روانحرکتی)
184-حیطههای بحرانی برنامهریزی آموزشی در آموزشهای علمی-کاربردی
185-خبره گی در نظام آموزش علمی-کاربردی
186-خصوصیات بنیادی طراحی شغلی
187-خط تولید
188-خلاقیت و نوآوری
189-خود اشتغالی
18-ارزیابی برونی در آموزشهای علمی-کاربردی
190-خوشه شغلی
191-خوشههای فن آور
192-دانش بیانی/ شفاهی
193-دانش حرفهای
194-دانش عملیاتی-فرآیندی
195-دانش عمومی
196-دانش کارآفرینی
197-دانش متنی
198-دانش موضوعی-تربیتی
199-دانش موضوعی-حرفه ای
19-ارزیابی درونی در آموزشهای علمی-کاربردی
200-دانش، مهارت و نگرش در آموزشهای علمی-کاربردی
201-دانشگاه جامع علمی-کاربردی
202-درس پژوهی
203-دروندادهای آموزشهای علمی-کاربردی (دانشجو، مدرس و ...)
204-دکتری حرفه ای
205-دورکاری
206-دورههای فشرده
207-دورههای کوتاه مدت تخصصی
208-دیپلم عالی ملی
209-دیپلماسی مهارتی
20-ارزیابی سیستم
210-دیکوم
211-راهبردهای آموزشی
212-راهبردهای تدریس
213-راهبردهای یادگیری
214-راهنمای آموزش
215-راهنمایی و مشاوره حرفهای و شغلی (استعدادیابی و هدایت شغلی)
216-رتبهبندی مدرسین
217-رده بندی شغلی
218-رصد اشتغال دانشآموختگان
219-روشهای تربیت مربی و مدرس در آموزشهای علمی-کاربردی در جهان
21-ارزیابی صلاحیت های حرفهای
220-روند تغییرات جمعیت متقاضی در آموزشهای علمی-کاربردی
221-زمینه های آموزشی (کشاورزی، صنعت، فرهنگ و هنر، مدیریت و خدمات اجتماعی و ...)
222-ساختار تشکیلاتی آموزشهای علمی کاربردی
223-ساختار شغلی
224-سازمان جهانی کار
225-سبکهای تدریس
226-سبکهای یادگیری
227-سرمایه اجتماعی
228-سرمایه فکری
229-سطوح تحصیلی در آموزشهای علمی-کاربردی فنی/حرفه ای (کاردانی / کارشناسی / کارشناسی ارشد / دکتری)
22-ارکان آموزشهای علمی-کاربردی
230-سطوح فن آوری (سنتی / به روز / خارج از رده)
231-سطوح موسسات (مراکز) آموزشی در آموزشهای علمی-کاربردی
232-سطوح مهارت کارکنان (کارگر غیرماهر / کارگر نیمه ماهر / کارگر ماهر / تکنسین / فناور)
233-سیاستگذاری در آموزشهای علمی-کاربردی
234-سیمای اطلاعات شغلی
235-شاخص های رتبهبندی مراکز آموزشی
236-شبکه شغلی
237-شبیهسازی
238-شتاب دهنده
239-شرایط احراز شغل
23-ارگونومی
240-شرح شغل
241-شرکت دانش بنیان
242-شرکتهای زایشی
245-طبقه بندی شغلی ملی (کانادا)
246-طبقه بندی مشاغل
247-طراحی آموزشی
248-طراحی برنامه درسی
249-طراحی به کمک کامپیوتر
24-استاد راهنما / مشاور پروژه تخصصی
250-طراحی و تولید رایانه مبنا
251-طرح کسب و کار
252-ظرفیتسازی
253-عرضه و تقاضا در آموزشهای علمی-کاربردی (تربیت دانشجو و نیاز بازار کار و ...)
254-عملکرد دانشآموختگان
255-عملکرد شغلی
256-عنوان شغل
257-غنی سازی شغلی
258-فرایند تدریس
259-فرایند خدماتی-پشتیبانی
25-استارت آپ
260-فرایند ساختاری-سازمانی
261-فرایند یاددهی-یادگیری
262-فرآیند کاریابی دانش آموختگان
263-فرصت مطالعاتی
264-فضای کالبدی
265-فقرزدایی
266-فن آوری آموزشی
267-فن بازار
268-فناوری
269-فنآوری تدریس
26-استاندارد بین المللی طبقه بندی صنایع
270-فهرست واژگان فعالیتهای اقتصادی در اتحادیه اروپا
271-قابلیت استخدام
272-کارآفرینی
273-کارآموزی
274-کارآیی آموزشهای علمی-کاربردی
275-کاربینی
276-کارکردهای آموزشهای علمی-کاربردی
277-کارورزی
278-کتاب کار
279-کلان پروژه
27-استاندارد بین المللی طبقه بندی مشاغل
280-کلینیک مشاوره شغلی
281-کار تجربی
282-کار گروهی
283-کارآفرین
284-کارآفرینی تقلیدی
285-کارآفرینی رشد یافته
286-کارفرما
287-کارگاه
288-کالج تربیت تکنسین کلمبو
289-گرامین بانک (محمد یونس بنگلادش)
28-استاندارد شغلی
290-گردش شغلی
291-گروههای خودگردان
292-گسترش آموزشهای علمی-کاربردی
293-مبانی اجتماعی آموزشهای علمی-کاربردی (مفاهیم، روند و ...)
294-مبانی اقتصادی آموزشهای علمی-کاربردی (مفاهیم، روند و ...)
295-مبانی حقوقی آموزشهای علمی-کاربردی (مفاهیم، روند و ...)
296-مبانی دینی آموزشهای علمی-کاربردی (مفاهیم، روند و ...)
297-مبانی روانشناختی آموزشهای علمی-کاربردی (مفاهیم، روند و ...)
298-مبانی سیاسی آموزشهای علمی-کاربردی (مفاهیم، روند و ...)
299-مبانی فرهنگی آموزشهای علمی-کاربردی (مفاهیم، روند و ...)
29-استاندارد عملکردی
2- اتحادیه کارگری
300-مبانی فلسفی آموزشهای علمی-کاربردی (چیستی، چرایی و چگونگی)
301-مبانی هنری و زیبایی شناختی آموزشهای علمی-کاربردی (مفاهیم، روند و ...)
302-محتوای درسی
303-محیطهای یادگیری
304-مخاطرات شغلی
305-مدارس فنی-حرفه ای (فاخ هوخ شوله)
306-مدرس ( تمام وقت، نیمهوقت و پارهوقت)
307-مدرس خبره
308-مدرسه فنی (هنرستان)
309-مدل کسب و کار
30-استانداردهای آموزشی و انطباق با مشاغل موجود
310-مدل های پیش رشد / رشد / پسا رشد
311-مدیریت آموزشهای علمی-کاربردی
312-مرکز ارزیابی صلاحیتهای حرفه ای
313-مرکز رشد در آموزشهای علمی - کاربردی
314-مرکز منابع اطلاعات
315-مرکز منابع یادگیری
316-مرکز آموزش علمی-کاربردی
317-مرکز آموزشهای فنی-حرفه ای آفریقای جنوبی
318-مسلط به کار
31-استعداد حرفهای
32-استقلال شغلی
33-اشتغال مولد
34-اصول آموزشهای علمی-کاربردی
35-اطلاعات شغلی
36-اعتباربخشی برنامه درسی
37-اعتباربخشی و صدور گواهینامه
38-اقتصاد آموزشهای علمی-کاربردی (شامل تحلیل هزینه- فایده (CBA) و تحلیلهزینه-اثربخشی (CEA))
39-اقدام پژوهی
3- اثربخشی آموزشهای علمی-کاربردی
40-اقدامات ایمنی
41-الگوهای تدریس
42-الگوهای طراحی برنامههای درسی
43-المپیاد مهارتی
44-امنیت شغلی
45-انتقال پذیری مهارتها و صلاحیتها
46-انجمن دانش آموختگان
47-انجمن علمی
48-انواع دانش در آموزشهای علمی-کاربردی
49-انواع دروس (اصلی، پایه، عمومی، آزمایشگاهی، کارگاهی، عملی، نظری، مهارتهای مشترک، جبرانی، پیش نیاز، تخصصی، ...)
4- اجرای برنامه درسی
50-انواع مهارت در آموزشهای علمی-کاربردی
51-اهداف آموزشهای علمی-کاربردی
52-اهداف برنامههای درسی آموزشهای علمی-کاربردی (شناختی، عاطفی و روانحرکتی)
53-آزمون (آزمایشی، میدانی، ...)
54-آمادگی حرفهای
55-آمادهسازی دانش آموختگان برای ورود به بازار کار
56-آمایش آموزشهای علمی-کاربردی (نیازسنجی، روند آینده، ...)
57-آموزش استاد شاگردی
58-آموزش برون محیط کار
59-آموزش پودمانی
5- اختراع
60-آموزش تک درس
61-آموزش تلفیقی
62-آموزش جوار کارخانه
63-آموزش چندرسانهای
64-آموزش حرفهای
65-آموزش حرفهای عمومی
66-آموزش حضوری
67-آموزش درون محیط کار
68-آموزش دوگانه
69-آموزش رایانهمحور
6- اخلاق حرفهای
70-آموزش رسمی
71-آموزش زیگزاگی
72-آموزش ضمن خدمت
73-آموزش غیرحضوری
74-آموزش غیررسمی
75-آموزش فنی-حرفه ای و مهارت آموزی
76-آموزش فنی-شغلی
77-آموزش کوتاه مدت
78-آموزش کارآفرینی
79-آموزش مبتنی بر صلاحیت
7- ارتباط آموزشهای علمی- کاربردی و صنعت
80-آموزش محتویمدار
81-آموزش معلممحور
82-آموزش مقدماتی
83-آموزش موسسهمدار
84-آموزش نیمهحضوری
85-آموزش های علمی - کاربردی مبتنی بر تجدید ساختار صنعت
86-آموزش یادگیرندهمحور
87-آموزشکده فنی
88-آموزشکده های فنی-حرفه ای
89-آموزشهای بین رشته ای
8- ارتباط آموزشهای علمی-کاربردی و مدرسه
90-آموزشهای تکمیلی
91-آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی
92-آموزشهای جایگزین
93-آموزشهای جبرانی
94-آموزشهای حرفهای چندمرحلهای
95-آموزشهای شغل محور
96-آموزشهای علمی-کاربردی تک مهارتی و چند مهارتی
97-آموزشهای علمی-کاربردی در دانشگاه نسل چهارم
98-آموزشهای علمی-کاربردی در دانشگاه نسل سوم
99-آموزشهای علمی-کاربردی در کشورهای مختلف جهان (از جمله آلمان، مجارستان، ژاپن، انگلستان، اطریش، ایتالیا، فنلاند، فرانسه، اسپانیا، چین، دانمارک، کانادا، استرالیا، آمریکا، هندوستان، نیوزیلند، فیلیپین و ...)
9- ارتباط دانش آموختگان با بازار کار
زمینه مورد علاقه پژوهش
شماره تلفن
تلفن همراه
*
دورنگار
نشانی صفحه اینترنتی
کد پستی
شهر
شهر [English]
سمت / سازمان
*
سمت / سازمان [English]
*
اطلاعات حساب کاربری
شناسه پژوهشگر (ORCID)
نشانی پست الکترونیکی شما
*
تایید نشانی پست الکترونیکی
*
نشانی پست الکترونیکی کمکی
نام کاربری
*
آمادگی برای داوری مقالات
دریافت فهرست مقالات جدید
توضیحات
ذخیره