Toggle navigation
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اعضای هیات تحریریه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوندهای مفید
پرسشهای متداول
فرایند پذیرش مقالات
اطلاعات آماری نشریه
اخبار و اعلانات
راهنمای نویسندگان
ارسال مقاله
داوران
تماس با ما
ورود به سامانه
ورود به سامانه
ثبت نام
English
ثبت نام
اطلاعات مورد نظر را به دقت وارد کنید.
عنوان
-- انتخاب کنید --
دکتر
آقای
خانم
جنسیت
مرد
زن
نام
*
نام میانی
نام خانوادگی
*
نام [English]
*
نام خانوادگی [English]
*
تحصیلات
-- انتخاب کنید --
دکترای تخصصی
دکترای پزشکی
دانشجوی دکترا
کارشناسی ارشد
دانشجوی کارشناسی ارشد
کارشناسی
سایر
رتبه علمی
-- انتخاب کنید --
استاد
دانشیار
استادیار
مربی
سایر
رشته تخصصی
-- انتخاب کنید --
100-آموزشهای علمی-کاربردی و اشتغال (جایگاه، تاثیر، روند، وضع موجود و ...)
101-آموزشهای علمی-کاربردی و پارک فناوری
102-آموزشهای علمی-کاربردی و توسعه اجتماعی
103-آموزشهای علمی-کاربردی و توسعه اقتصادی
104-آموزشهای علمی-کاربردی و توسعه پایدار
105-آموزشهای علمی-کاربردی و توسعه سیاسی
106-آموزشهای علمی-کاربردی و توسعه فرهنگی
107-آموزشهای علمی-کاربردی و تولید
108-آموزشهای علمی-کاربردی و جامعه جهانی (کشورهای هدف و کشورهای استراتژیک)
109-آموزشهای علمی-کاربردی و سایر زیرنظامهای آموزش عالی
10-ارتباط سه جانبه دانشگاه-صنعت- جامعه
110-آموزشهای علمی-کاربردی و شرکتهای دانش بنیان
111-آموزشهای علمی-کاربردی و فنآوری (جایگاه، تاثیر، روند، وضع موجود و ...)
112-آموزشهای علمی-کاربردی و کارآفرینی
113-آموزشهای علمی-کاربردی و کسب و کار
114-آموزشهای علمی-کاربردی ویژه گروههای خاص
115-آموزشهای علمی-کاربردی عام و خاص
116-آموزشهای علمی-کاربردی غیردولتی هند
117-آموزشهای علمی کاربردی
118-آموزشهای فنی-حرفه ای و تکمیلی
119-آموزشهای مادام العمر
11- ارتقاء شغلی
120-آموزشهای مبتنی بر صلاحیتهای پایه
121-آموزشهای مبتنی بر صلاحیتهای تخصصی
122-آموزشهای مبتنی بر صلاحیتهای حرفهای
123-آموزشهای مبتنی بر صلاحیتهای علمی
124-آموزشهای مبتنی بر صلاحیتهای عملی
125-آموزشهای مبتنی بر صلاحیتهای غیرفنی
126-آموزشهای مبتنی بر صلاحیتهای فنی
127-آموزشهای مبتنی بر صلاحیتهای کارآفرینی
128-آموزشهای مجازی
129-آموزشهای مکمل (دورههای پودمانی و کوتاه مدت و بلندمدت و تجمیعی)
12- اردوگاه (کمپ) کارآفرینی
130-آموزهای علمی-کاربردی و توسعه منابع انسانی
131-آموشهای فنی-حرفه ای در یونسکو
132-بازارچه کارآفرینی
133-بازآموزی
134-بالندگی شغلی
135-برآورد شغلی / روند شغلی
136-برنامه درسی مسأله محور تلفیقی
137-برنامهریزی شغلی
138-برنامهریزی مسیر ارتقاء شغلی
139-بهداشت محیط کار
13-ارزش افزوده صنایع
140-بهره فنآوری
141-پارک کسب و کار
142-پاسخگویی در آموزش های علمی-کاربردی
143-پروژه
144-پروژه در عرصه
145-پژوهش در آموزش علمی-کاربردی
146-پژوهشهای توسعه ای
147-پژوهشهای کاربردی
148-پوشه کار
149-پیامدهای آموزشهای علمی-کاربردی
14-ارزشیابی آموزشی در آموزشهای علمی-کاربردی
150-پیشهور
151-تاریخچه آموزشهای علمی-کاربردی در ایران (روند، موسسات، تربیت مربی و مدرس و ...)
152-تاریخچه آموزشهای علمی-کاربردی در جهان (روند، موسسات، تربیت مربی و مدرس و ...)
153-تاریخچه برنامه ریزی درسی آموزشهای علمی-کاربردی در ایران
154-تاریخچه برنامه ریزی درسی آموزشهای علمی-کاربردی در جهان
155-تجاری سازی (دانش فنی)
156-تجربیات بالینی
157-تجزیه شغلی
158-تحرک شغلی
159-تحصیلات تکمیلی در آموزشهای علمی-کاربردی
15-ارزشیابی برنامه درسی
160-تحقیق در عرصه
161-تحلیل توانایی
162-تحلیل شغل
163-تحلیل کار
164-تربیت مدرس
165-تربیت مربی
166-تصویر شغلی
167-تضمین کیفیت در آموزشهای علمی-کاربردی (ارزیابی کیفیت)
168-تلفیق آموزشهای عمومی و حرفه ای (مباحث ویژه)
169-تنوع مهارتها
16-ارزشیابی فرآیندی
170-توسعه آموزشهای علمی-کاربردی
171-توسعه برنامههای درسی
172-توسعه حرفه ای
173-توسعه فناوری (رویکرد و ساختار)
174-توسعه کارراهه
175-توسعه منابع انسانی (کارکنان) و آموزشهای علمی-کاربردی (جذب، پرورش، حفظ، ارتقاء و ارزشیابی)
176-تولید به کمک کامپیوتر
177-جریان تحصیل
178-جو سازمانی در آموزشهای علمی-کاربردی
179-چارچوب شایستگی های حرفه ای اروپا
17-ارزیابی (تشخیصی، تکوینی، پایانی)
180-چارچوب طبقه بندی حرفه ای ملی
181-حرفه
182-حوزه های آموزشهای علمی-کاربردی
183-حیطه های یادگیری (شناختی، عاطفی و روانحرکتی)
184-حیطههای بحرانی برنامهریزی آموزشی در آموزشهای علمی-کاربردی
185-خبره گی در نظام آموزش علمی-کاربردی
186-خصوصیات بنیادی طراحی شغلی
187-خط تولید
188-خلاقیت و نوآوری
189-خود اشتغالی
18-ارزیابی برونی در آموزشهای علمی-کاربردی
190-خوشه شغلی
191-خوشههای فن آور
192-دانش بیانی/ شفاهی
193-دانش حرفهای
194-دانش عملیاتی-فرآیندی
195-دانش عمومی
196-دانش کارآفرینی
197-دانش متنی
198-دانش موضوعی-تربیتی
199-دانش موضوعی-حرفه ای
19-ارزیابی درونی در آموزشهای علمی-کاربردی
200-دانش، مهارت و نگرش در آموزشهای علمی-کاربردی
201-دانشگاه جامع علمی-کاربردی
202-درس پژوهی
203-دروندادهای آموزشهای علمی-کاربردی (دانشجو، مدرس و ...)
204-دکتری حرفه ای
205-دورکاری
206-دورههای فشرده
207-دورههای کوتاه مدت تخصصی
208-دیپلم عالی ملی
209-دیپلماسی مهارتی
20-ارزیابی سیستم
210-دیکوم
211-راهبردهای آموزشی
212-راهبردهای تدریس
213-راهبردهای یادگیری
214-راهنمای آموزش
215-راهنمایی و مشاوره حرفهای و شغلی (استعدادیابی و هدایت شغلی)
216-رتبهبندی مدرسین
217-رده بندی شغلی
218-رصد اشتغال دانشآموختگان
219-روشهای تربیت مربی و مدرس در آموزشهای علمی-کاربردی در جهان
21-ارزیابی صلاحیت های حرفهای
220-روند تغییرات جمعیت متقاضی در آموزشهای علمی-کاربردی
221-زمینه های آموزشی (کشاورزی، صنعت، فرهنگ و هنر، مدیریت و خدمات اجتماعی و ...)
222-ساختار تشکیلاتی آموزشهای علمی کاربردی
223-ساختار شغلی
224-سازمان جهانی کار
225-سبکهای تدریس
226-سبکهای یادگیری
227-سرمایه اجتماعی
228-سرمایه فکری
229-سطوح تحصیلی در آموزشهای علمی-کاربردی فنی/حرفه ای (کاردانی / کارشناسی / کارشناسی ارشد / دکتری)
22-ارکان آموزشهای علمی-کاربردی
230-سطوح فن آوری (سنتی / به روز / خارج از رده)
231-سطوح موسسات (مراکز) آموزشی در آموزشهای علمی-کاربردی
232-سطوح مهارت کارکنان (کارگر غیرماهر / کارگر نیمه ماهر / کارگر ماهر / تکنسین / فناور)
233-سیاستگذاری در آموزشهای علمی-کاربردی
234-سیمای اطلاعات شغلی
235-شاخص های رتبهبندی مراکز آموزشی
236-شبکه شغلی
237-شبیهسازی
238-شتاب دهنده
239-شرایط احراز شغل
23-ارگونومی
240-شرح شغل
241-شرکت دانش بنیان
242-شرکتهای زایشی
245-طبقه بندی شغلی ملی (کانادا)
246-طبقه بندی مشاغل
247-طراحی آموزشی
248-طراحی برنامه درسی
249-طراحی به کمک کامپیوتر
24-استاد راهنما / مشاور پروژه تخصصی
250-طراحی و تولید رایانه مبنا
251-طرح کسب و کار
252-ظرفیتسازی
253-عرضه و تقاضا در آموزشهای علمی-کاربردی (تربیت دانشجو و نیاز بازار کار و ...)
254-عملکرد دانشآموختگان
255-عملکرد شغلی
256-عنوان شغل
257-غنی سازی شغلی
258-فرایند تدریس
259-فرایند خدماتی-پشتیبانی
25-استارت آپ
260-فرایند ساختاری-سازمانی
261-فرایند یاددهی-یادگیری
262-فرآیند کاریابی دانش آموختگان
263-فرصت مطالعاتی
264-فضای کالبدی
265-فقرزدایی
266-فن آوری آموزشی
267-فن بازار
268-فناوری
269-فنآوری تدریس
26-استاندارد بین المللی طبقه بندی صنایع
270-فهرست واژگان فعالیتهای اقتصادی در اتحادیه اروپا
271-قابلیت استخدام
272-کارآفرینی
273-کارآموزی
274-کارآیی آموزشهای علمی-کاربردی
275-کاربینی
276-کارکردهای آموزشهای علمی-کاربردی
277-کارورزی
278-کتاب کار
279-کلان پروژه
27-استاندارد بین المللی طبقه بندی مشاغل
280-کلینیک مشاوره شغلی
281-کار تجربی
282-کار گروهی
283-کارآفرین
284-کارآفرینی تقلیدی
285-کارآفرینی رشد یافته
286-کارفرما
287-کارگاه
288-کالج تربیت تکنسین کلمبو
289-گرامین بانک (محمد یونس بنگلادش)
28-استاندارد شغلی
290-گردش شغلی
291-گروههای خودگردان
292-گسترش آموزشهای علمی-کاربردی
293-مبانی اجتماعی آموزشهای علمی-کاربردی (مفاهیم، روند و ...)
294-مبانی اقتصادی آموزشهای علمی-کاربردی (مفاهیم، روند و ...)
295-مبانی حقوقی آموزشهای علمی-کاربردی (مفاهیم، روند و ...)
296-مبانی دینی آموزشهای علمی-کاربردی (مفاهیم، روند و ...)
297-مبانی روانشناختی آموزشهای علمی-کاربردی (مفاهیم، روند و ...)
298-مبانی سیاسی آموزشهای علمی-کاربردی (مفاهیم، روند و ...)
299-مبانی فرهنگی آموزشهای علمی-کاربردی (مفاهیم، روند و ...)
29-استاندارد عملکردی
2- اتحادیه کارگری
300-مبانی فلسفی آموزشهای علمی-کاربردی (چیستی، چرایی و چگونگی)
301-مبانی هنری و زیبایی شناختی آموزشهای علمی-کاربردی (مفاهیم، روند و ...)
302-محتوای درسی
303-محیطهای یادگیری
304-مخاطرات شغلی
305-مدارس فنی-حرفه ای (فاخ هوخ شوله)
306-مدرس ( تمام وقت، نیمهوقت و پارهوقت)
307-مدرس خبره
308-مدرسه فنی (هنرستان)
309-مدل کسب و کار
30-استانداردهای آموزشی و انطباق با مشاغل موجود
310-مدل های پیش رشد / رشد / پسا رشد
311-مدیریت آموزشهای علمی-کاربردی
312-مرکز ارزیابی صلاحیتهای حرفه ای
313-مرکز رشد در آموزشهای علمی - کاربردی
314-مرکز منابع اطلاعات
315-مرکز منابع یادگیری
316-مرکز آموزش علمی-کاربردی
317-مرکز آموزشهای فنی-حرفه ای آفریقای جنوبی
318-مسلط به کار
31-استعداد حرفهای
32-استقلال شغلی
33-اشتغال مولد
34-اصول آموزشهای علمی-کاربردی
35-اطلاعات شغلی
36-اعتباربخشی برنامه درسی
37-اعتباربخشی و صدور گواهینامه
38-اقتصاد آموزشهای علمی-کاربردی (شامل تحلیل هزینه- فایده (CBA) و تحلیلهزینه-اثربخشی (CEA))
39-اقدام پژوهی
3- اثربخشی آموزشهای علمی-کاربردی
40-اقدامات ایمنی
41-الگوهای تدریس
42-الگوهای طراحی برنامههای درسی
43-المپیاد مهارتی
44-امنیت شغلی
45-انتقال پذیری مهارتها و صلاحیتها
46-انجمن دانش آموختگان
47-انجمن علمی
48-انواع دانش در آموزشهای علمی-کاربردی
49-انواع دروس (اصلی، پایه، عمومی، آزمایشگاهی، کارگاهی، عملی، نظری، مهارتهای مشترک، جبرانی، پیش نیاز، تخصصی، ...)
4- اجرای برنامه درسی
50-انواع مهارت در آموزشهای علمی-کاربردی
51-اهداف آموزشهای علمی-کاربردی
52-اهداف برنامههای درسی آموزشهای علمی-کاربردی (شناختی، عاطفی و روانحرکتی)
53-آزمون (آزمایشی، میدانی، ...)
54-آمادگی حرفهای
55-آمادهسازی دانش آموختگان برای ورود به بازار کار
56-آمایش آموزشهای علمی-کاربردی (نیازسنجی، روند آینده، ...)
57-آموزش استاد شاگردی
58-آموزش برون محیط کار
59-آموزش پودمانی
5- اختراع
60-آموزش تک درس
61-آموزش تلفیقی
62-آموزش جوار کارخانه
63-آموزش چندرسانهای
64-آموزش حرفهای
65-آموزش حرفهای عمومی
66-آموزش حضوری
67-آموزش درون محیط کار
68-آموزش دوگانه
69-آموزش رایانهمحور
6- اخلاق حرفهای
70-آموزش رسمی
71-آموزش زیگزاگی
72-آموزش ضمن خدمت
73-آموزش غیرحضوری
74-آموزش غیررسمی
75-آموزش فنی-حرفه ای و مهارت آموزی
76-آموزش فنی-شغلی
77-آموزش کوتاه مدت
78-آموزش کارآفرینی
79-آموزش مبتنی بر صلاحیت
7- ارتباط آموزشهای علمی- کاربردی و صنعت
80-آموزش محتویمدار
81-آموزش معلممحور
82-آموزش مقدماتی
83-آموزش موسسهمدار
84-آموزش نیمهحضوری
85-آموزش های علمی - کاربردی مبتنی بر تجدید ساختار صنعت
86-آموزش یادگیرندهمحور
87-آموزشکده فنی
88-آموزشکده های فنی-حرفه ای
89-آموزشهای بین رشته ای
8- ارتباط آموزشهای علمی-کاربردی و مدرسه
90-آموزشهای تکمیلی
91-آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی
92-آموزشهای جایگزین
93-آموزشهای جبرانی
94-آموزشهای حرفهای چندمرحلهای
95-آموزشهای شغل محور
96-آموزشهای علمی-کاربردی تک مهارتی و چند مهارتی
97-آموزشهای علمی-کاربردی در دانشگاه نسل چهارم
98-آموزشهای علمی-کاربردی در دانشگاه نسل سوم
99-آموزشهای علمی-کاربردی در کشورهای مختلف جهان (از جمله آلمان، مجارستان، ژاپن، انگلستان، اطریش، ایتالیا، فنلاند، فرانسه، اسپانیا، چین، دانمارک، کانادا، استرالیا، آمریکا، هندوستان، نیوزیلند، فیلیپین و ...)
9- ارتباط دانش آموختگان با بازار کار
زمینه مورد علاقه پژوهش
شماره تلفن
تلفن همراه
*
دورنگار
نشانی صفحه اینترنتی
کد پستی
شهر
شهر [English]
وابستگی سازمانی
*
وابستگی سازمانی [English]
*
اطلاعات حساب کاربری
شناسه پژوهشگر (ORCID)
نشانی پست الکترونیکی شما
*
تایید نشانی پست الکترونیکی
*
نشانی پست الکترونیکی کمکی
نام کاربری (حداقل 8 حرف)
*
آمادگی برای داوری مقالات
دریافت فهرست مقالات جدید
توضیحات
لطفا به جای وارد کردن کد امنیتی به صورت کامل؛ پاسخ را بر اساس دستورالعمل زیر وارد کنید.
فقط حروف (غیر عددی) را وارد وارد کنید.
ذخیره